GiybetReis Ah_neredeee_vah_neredeee uyuyabiliyor mu sizinle aynı oda da rahat bi şekilde? Bizim kız öksürsem uyanıyor
Ah_neredeee_vah_neredeee GiybetReis Sanırım alıştığı için hiç problem olmadı şuana kadar . Gayet rahat
GiybetReis Tgbkzn ayaklandığında daha zor olabiliyormuş. Bende o yüzden uzatmayayım dedim. Teşekkür ederim🌸
Annis-ogul GiybetReis bnde 6 sy olur olmaz ayırdım cnn.doktorum da 6 sy olunca hmeen ayır sonra mümkün olmaz desi.cocuklar anlıyor daha zor oluyor yerini yadırgıyor
Kucukadamimm GiybetReis 5 ila 7 ay oda ayırmak için en uygun zaman psikolojik açıdan . Bebek bu dönemde beni ayırdılar beni orda istemediler gibi şeyler düşünmüyormus ❤️ Bende 5 aylıkken ayırdım
Ecreee GiybetReis şunuda soylim ilkgun ben çok kötü olmuştum,suç işlemişim gibi hissettim, içimde kötü fırtınalar esmisti😅ama sakın aldırış etmeyin,geçiyor bikac güne 🤗bizim odalarmizda dipdibe,en ufak bir sesinde uyanıyorum.sizde yaparsanız 👍🤗
Mom7262 pamuksekerinannesii size tavsiyem biran önce ayırın büyüdükleri zaman kendi yataklarında yatmak istemiyorlar o yatağın ebeveyn yatağı olması gerektiğini bilsin .
pamuksekerinannesii Mom7262 malesef öyle olmuyor bana çok bağlı bir çocuk ve emmek için gece 1000 defa uyanır gece beslenmesini kesmeden imkansız birşey odasını ayırmam bende isterim ama olmuyor
GiybetReis Gulsum dimi. Hem uyku eğitimi hem oda eğitimi ayrı ayrı mesai harcamamış oluruz. Bebeğimde 1 kere girer o strese.
Gulsum GiybetReis kesinlikle kuzum benim oğlum 3yasina gelcek nasıl ayıram die kara kara düşünüyorum ama kızımı 6 aylık olsun nasip ederse ayircam onu
Grlnl GiybetReis ayy ben yatağına koymak istemiyorum beraber uyumak o kadar güzel ki 🥺 yata yan yatıyoruz üçümüz 😂 orta da ben bebeğimi de başlıktan tarafa koyuyorum. Ayak ucuna ve baş tarafına yastık çok mutlu oluyorum. Bu arada yatağında da yatıyor sıkıntısı yok. Odasını ayırmak hiç istemiyorum
Dilaylaa 6 aylıkken ayırdım gece beslenmesini de kesip uyku eğitimi verdim . Bir buçuk seneyi geçti yaptığım ne iyi şeylerden biri 😂 hiç erken değil bence. Sonra daha zor olur
Cherryblossom GiybetReis uyku egitiminden once yada sonra ayırmak gerekliymis aynı anda degişiklikler sarsabilir demişti benim gorustugum bi uyku egitmeni🙏