Minikkusuumm GiybetReis 4 aylıkken ayirdim çünkü anne sütüm olmadığı için emmiyordu gecede bazen 1 2 kere uyamiyodu bazende hiç uyanmiyodu odasıyla aramızla mutfak ve koridor var telsiz aldım sesi geliyordu ama her ihtimale karşı geceleri takıyorum bence şimdiden alıştı bile sabah 7 de uyanıyor eğer aç değilse ben yanına gidene kadar beşiğinde oynuyor
sokomel GiybetReis beş aylıkken odasında yatırmaya başladım ilerde yadırgamasın diye. bi ay onun odasında yattım.
Gulsum GiybetReis kesinlikle kuzum benim oğlum 3yasina gelcek nasıl ayıram die kara kara düşünüyorum ama kızımı 6 aylık olsun nasip ederse ayircam onu
Grlnl GiybetReis yanına piş piş açın ben gece uykusuna yatırırken piş piş açıyorum 1 saat çalıyor donra kapatıyorum çünkü tam derin uykuya geçiyor anlıyorum. Tam derin uykuya geçemediği için uyanabilir mi acaba? Sadece bir öneri. Çünkü bazı insan da çıt çıksa uyanır. Karakter de olabilir yani
Dilaylaa GiybetReis 😂😂 benim o düzeni oturtmam bir ayı buldu zor tabiki sabır istiyor biraz ama iyiki yapmışım o zaman diyorum şimdi . Büyüdüklerinde zaten oda ayirma zorlayabiliyor farkında oldukları için 🤷 Bence yapabilirsiniz 😍
Cherryblossom GiybetReis benim de aynı anda cok aklıma yatmadi ben de aynı durumdayım hem egitim vermek istiyorum hem de oda ayırmak 😮💨 kolay gelsin simdiden🙏🌸🌸
Derinsmommm GiybetReis benim bildiğim 8 aydan sonra bebekler kalıcı alışkanlık kazanıyor yani sekiz aydan sonra oda ayırmak uyku eğitimi vermek çok daha zor oluyor. Eğer imkanınız varsa ayırın bence sorun olmayacaktır. Benim kızım da 5ay 25 günlük altı aı doldurmasını bekliycem yedi aylık gibi geçiririn diye düşünüyorum
AgentMom GiybetReis odasına alıştıktan sonra uyku eğitimi verin. Erken değil bence tam zamanı. Merak etmeyin annelik içgüdüsü gık dese duyuyorsunuz. Bizimki karşı odamızda bazen kamerayı takıyorum , abiyle aynı odada olduğu İçin çok ses geliyor. Kamerasız da rahat duyuyoruz.
Vanilya GiybetReis 16 aylık ayırmadım. Klinik psikologlar 15. Aydan sonra kademe kademe diye tavsiye ediyorlar. O yüzden acele etmiyorum
Ecreee GiybetReis şunuda soylim ilkgun ben çok kötü olmuştum,suç işlemişim gibi hissettim, içimde kötü fırtınalar esmisti😅ama sakın aldırış etmeyin,geçiyor bikac güne 🤗bizim odalarmizda dipdibe,en ufak bir sesinde uyanıyorum.sizde yaparsanız 👍🤗
pamuksekerinannesii Mom7262 malesef öyle olmuyor bana çok bağlı bir çocuk ve emmek için gece 1000 defa uyanır gece beslenmesini kesmeden imkansız birşey odasını ayırmam bende isterim ama olmuyor