GiybetReis Bence ayırın ,bende 6,7 aylikti ayırmıştım,iyiki ayırmisim demiştim,çünkü uykusu daha düzene girmişti,hem suanlik anlamadığı için ayırmanız rahat olur,aklı ermeye başladıklarnda zor oluyor,çünkü alışmış oluyor sizin yanizda yatıp kalkmaya…