Mom62636362 3-4 diş sarımsağı rendeleyip, üzerini geçecek kadar zeytinyağı ekleyip bir kaç saat dinlendiriyorsun onu. Sonrasında sarımsak gelmeyecek şekilde sadece zeytinyağını ayaklarına sürebilirsin yada çoraplarını yağlayıp öyle giydirebilirsin. Çok iyi geliyor, birde limon sürebilirsin, eklem yerlerine ılık bez koyabilir, ılık duş aldırabilirsin ben bunlarla düşürmüştüm 38.9 du kızımın ateşi
ama sirke riskli, ateşi anlık indirsede daha fazla ateş yapma ihtimali çok yüksek
çok geçmiş olsun, inşallah hemencecik toparlar🙏🏻