Melekkerem Mom62636362 geçmiş olsun ben sirkeli su değilde normal suyla silindiğini biliyorm. Benim oğlumunda 3 gün sürdü salgın varmış calpol ve dolven etki etmedi en son 40lara gelince iğne ve fitil verdik doktorun tavsiyesi üzerine çok şükür o zaman düştü ve şu an da vücudunda döküntü çıktı😔umarım sizinki de bir an önce düşer Allah sifa versin 🌺
Mom62636362 Melekkerem İnşallah canım size de çok geçmiş olsun 😔 fitil ve iğneyi ben de anca doktor tavsiyesi ile verebilirim ancak inşallah o raddeye gelmeden kurtulur bu hastalıktan
Melekkerem melisaninannesi geçmiş olsun bizimde öyleydi 40lari gördük 😔sizin de döküntü oldu mu sonradan
Mom345 Mom62636362 2 kere inatçı ateşle baş ettik 39.5 ten sonra acile götürdüm crp yüksekti ikisin dede 38.5 den sonra veriyorum genelde ilacı inatçı ateşte calpol dolven 4 saat aralıklarla dönüşümlü veriliyor bende öyle yaptım ılık suyla duş aldırdım günde 2 3 defa sirkeli suyun iyi olmadığını söyledi doktorum hiç öyle şeyler yapmadım sadece duş ateş zamanı daha yaşımız gelmemiştir doktor 13 aya kdr riskli grup havale için duş aldır dediği için ben duşu tercih ettim her defasında kazasız belasız atlattık şükür Antibiyotik direncimiz var işe yarayan lar da Alerji yapıyor alerji şurubuy la kullandık ama ona rahmen vücudu döktü
Mom62636362 Mom345 Benim bebeğim de 13 aylık fakat prematüre, şuan düzeltilmiş 11.5 aylık. Sirkeli suyun zararlı olduğunu da yeni öğrendim inşallah yapmayacağım bir daha. Sizin için de çok zor olmuş olmalı, ben bile ateşi düşmedi diye çaresiz hissettim hemen
Pembepanterr Mom62636362 Canım geçen gün ateşlendiğimizde sirkeli suyla sildim sadece bez bıraktım üstünde ayaklarına limon sürdüm bol bol dönüşümlü calpol ve dolven verdim birde internette görmüştüm saraçoğlunun tavsiyesi nane ve ıhlamuru kaynattım içirdim biraz terletmeye başlar terlerse ateşi düşer yazıyordu öyle de oldu ama aşırı terledi sürekli üstünü değiştirdim ateşi cıkmadı o gece sonrası artık o yaptığım çaydan dolayımıydı bilemiyorum geçmiş olsun 🌺
Mom62636362 Pembepanterr Ben de deneyeyim canım öyleyse, çok teşekkür ederim 🙏 bu arada sirkeli su zararlıymış canım, daha da yükseltiyormuş ateşi
SertapHilal Mom62636362 Evet dolven daha etkili. Calpol tek başına kullanıldığında bebeğe zararlıymış, o yüzden dönüşümlü olarak calpol ve dolven kullanmak daha iyi 😊
Hilalse Mom62636362 sirkeli su ile silmeyin sadece su ile silin ılık duş yaptırabilirsin küvetteyken suyu yavaş yavaş soğutun geçen hafta benimde oğlum öyleydi antibiyotiğin ikinci günü çıkmadı ateşi bizimde üst solunum yoku enfeksiyonuymuş 39,3 tü hastaneye gittiğimizde fitille düşürmüşlerdi
omerasafmoms Mom62636362 evet hızlı vücut ısısı düşüşleri nöbeti tetikler yani bebeğiniz Allah korusun nöbet geçirebilir.
Melekkerem Mom62636362 aynen doktorun tavsiyesi ile verilir dediğiniz gibi inşallah gerek kalmaz da düşer geçmiş olsun tekrardan 🤲🌺
Ikizannesiiiii__ Çok geçmiş olsun canım ensesindeki en çıkıntılı yere soğuk kompres yapılması lazım ateşin yavaş yavaş düşmesi lazım diye okumuştum aman sirkeli.su çok zararliymis ayaklarının altına da limon falan sürme o da bi anda düşürürmüş iyi olmazmış
Mom345 Mom62636362 çok geçmiş olsun tekrarı olmasın inşallah ❤️ ya bu düzeltilmiş olayı nasıl oluyor bnm oğlum satıma göre 36+0 gelişime göre 37+1 doğdu nerden bakıyor sunuz ona
Alyaa_43 Mom62636362 bizim 39 bile buldu fitil verdim 3 4 feda leğenin içine sirkeli su doldurdum onla banyo yaptırdım sırtlarına falan elimle ovaladım calpol pedifen dönüşümlü olarak verdim üşüttü ateş gitti öksürük başladı bu seferde antibiyotik balgam sökücü kullandık calpol pedifen dönüşümlü içtik şükür ne ateş kaldı ne üksürük salgın varmış çünkü çevremdeki bütün çocuklar böyle oldu
BzeynepC Mom62636362 bildigim kadari ile sirkeli su ile silmek riskli. Boyle durumlarda Ilik banyo ve donusumlu calpol ve dolven veriyorum.
bebiskoooo Mom62636362 ateş baştan başlar ayağa doğru gider eklem yerlerine çok soğuk olmayacak şekilde bezi ıslatıp koyabilirsiniz ben ağız mendili aldım bunun içim ayağına limon sürebilirsiniz ayağında da ateş olmaya başladıysa çok fazla yükselmez ayağı soğuk ise ateşi hala yükseliyor demektir buna göre dikkat edersiniz kıyafet giydirmeyin ben kol ayak dirsekleri omzu alnına koyuyorum ılık soğuk karışımı mendili sonrasında karnına flan da koyuyorum iç organlarının ateşini almak için ayrıca ağzına elinizi tutun sıcak geliyor ise iç organlarında da ateş vardır bunun için bol bol kaynatıp soğuttuğunuz suyu içirin
2girlsmom Mom62636362 bogaz enfeksiyonu ateşi 3 4 gün sürüyor 2 ayda 2 kez başımıza geldi malesef. Bizim doktorumuz ateşi olsa da olmasada 3 gün mutlaka calpol pedifen dönüşümlü olarak 4 saatte bir verin dedi. Kaldı ki 2 gün boyunca ateşi 38 39 altına hiç düşmedi ilaç verdiğimiz halde. Antibiyotiği de kesinlikle bitirin biz ilkinde kızımın alerjisi cıktıgı için bitiremedik 1 ay olmadan tekrarladı bu sefer iğne kullanmak zorunda kaldık. Soguk uygulamaya asla izin vermiyordu akşamları ılık duş aldırdım hatta küvette biraz oyun oynattım en azından gece çok ateşi olmadı. Bol bol sıvı verin bu süreçte zaten bir şey yemek istemicektir. Ateş düşürücü bir yerden sonra tek başına fayda etmiyor dönüşümlü kullanmanızı tavsiye ederim. Bir de ilk 1 2 gün ateş düşürücüyü kullansanız daha iyi olur. Geçmiş olsun inşallah bir an önce atlatırsın ırz.
Senemasilberen Mom62636362 çok geçmiş olsun canım…öncelikle lütfenn sirkeli su yapma normal sade su ile bezi koy vücuduna sirkenin inan hiç faydası yok…bende önce ateş düşürücü veriyorum sonra baktım düşmüyor ıslak bezle koltuk altlarına alnına ıslak bez koyuyorum(ama bez ısındığı an çıkar yenisini koy çünkü bez ısınınca otomatikman socaklığı gene çocuğa veriyor)benim oğlumun ateşi çok inatçı bu yüzden akşama kadar ateşi düşmezse hastaneye alıyorum direk iğne veriyorlar öyle geçiyor ateşi ilaçlarla asla düşmüyor