Mom62636362 ben küvetine ılık su hazırlayıp içine oturtuyordum, sonra da maşrapayla soğuk su ekleyip yavaş yavaş soğutuyordum suyu, 10-15 dk toplarıyla falan oynuyordu suyun içinde, elimle başını da ıslatıyordum düşüyordu ateşi, ama enfeksiyon olduğu için sudan çıkınca yine, hatta daha fazla yükseliyordu. Nacizane tavsiyem sirkeli su kullanmamanız, sirke, kolonya gibi maddeler damarları genişlettiği için ateş hızla düşer, sonrasında daha da hızlı yükselebilir. Ben ateşnin en yüksek olduğu gecenin bir yarısı normal musluk suyuna mendil batırıp koltuk altına, alnına, boynuna falan koymuştum öyle düşmüştü. Yarım saat uğraşmıştım ama koydurtmuyordu çünkü. Az da olsa her eklem yerine sık sık ıslak mendili değdirmiştim. Enfeksiyon azaldıkça ateşi yükselmemeye başlar, çok geçmiş olsun🌸