Deletedmom421 tabi canım veririm..🧡
1paket yumuşak tereyağı
1 adet yumurta
Yarım çay bardağı toz şeker
yarım çay barfağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 çorba kaşığı irmik
Aldığı kadar un (3-4 çay bardağı kadar)
İçi için;normalde boş olur ben keyfime göre dolu yapıyom. Ceviz,fındık,kuru meyve,havuç hepsinide denedim 😋içine ceviz koyduğunda biraz tozşeker ile tarçında koy
Şerbeti için;
2 su bardağı toz şeker
2.5 su bardağı su
2-3 damla limon suyu
Bulamak için.
1 su bardağı irmik
Hamur için, malzemeyi bir kaba al ve iyice yoğur.
Ele yapışmayan bir hamur elde edeceksin.
Hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar kopar, içine istediğin malzemeyi koyup elinle hamuru düzelterek köfte şekli ver.
Bir tabağa az aza irmik koy yaptığın hamuru tabaktaki irmiğe bula.
Yağlanmış tepsiye dizin.180 derecelik fırında kızarana kadar pişirin.
Tatlının ilk sıcaklığının geçmesi için 5 dakika kadar bekle.
İyice soğumuş olan şerbeti üstlerine dök.
Kolay gelsin afiyet olsun canım 😋😘