Duyguklyc Küvözden ücret alınmıyo yoğun bakımla aynı işte. Ama sizin mavi ışık dediğiniz fototerapi. Evet bu ücretli tabi ki. Kaç gün kaldı fototerapide bilemiyorum tek günse fazla ama buda hastanenin prosedürüdür yani her hastane aynı fiyat değil malesef. Benim çalıştığım hastanede 500 dü 2 sene önce tek gün, anne de yanında kalmak isterse +200 daha alınıyodu