Duyguklyc hangi hastanede? Bazı hastaneler küvözden para talep ediyor. Benim ikizlerim 8 hafta kaldılar, fototerapi (mavi ışık) vs gördüler hiç para alınmadı. Sgk karşılıyor yoğun bakım ücretini. Yaptıkları şey yasal değil! Şikayet edebilirsiniz direkt sağlık bakanlığına. Çünkü hem sizden hem sgk dan para alıyorlar