Duyguklyc benim kızım 18 gün kaldı cilt sarılığı vardı ışık tedavisi gördü özel hastahaneydi bizi bilgilendirin ydyb hemşiresi eğer sabah hemen kimliğini çıkartırsanız hiç bir ücret ödemezsiniz ama çıkartmazsanız gecelik 1000 TL demişti biz kimliği çıkarttırdık 2 gün ben yattım hastanede 18 gün kızım yoğun bakımda kaldı taburcu olacağı zaman benimle birlikte normal odada kaldık 1 gün ve sezeryan ücreti dışında hiç bir kuruş talep etmediler