osmanock 6 Eylül’de yapmaya başlayacağım bende. Bir odaya girip oradaki her şeyi yapıp çıkmayı düşünüyorum. Duvar, cam, kapı, sil, süpür, toz çık 😁 böylece hepsini bir günde yapamasam bile. 1-2 odayı tamamen bitirmiş olacağım. Çok ıvır zıvırımda olmadığı için her oda için 1 saatte girer çıkarım diye düşündüm. Oğlum müsade ettiği sürece