osmanock Kızlar dip bucak temizlik yapmam lazım perde, halı, petek temizliği mutfak dolapları falan ama erkenmi bilemedim siz ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz ve püf noktalarınız varmı temizlikte 👌
Rayaas osmanock Ben biraz daha havalarin sogumasini bekliyorum. Temizlemistim cok detaylı ama ☺️ Sıcakta temizlik cok zor oluyor
Annebalisi osmanock Camlar hep açık perdeler çok çabuk kirleniyor. Havalar soğusun cam kapı kapansın ondan sonra başlayın bence her sene öyle yaparım ben.
Asel8 osmanock şahsen ben böyle biriktiriyorum çok yoruyor insanı ne zaman kirli hissedersem girip temizliyorum tülleri Bi anda esiyor dolduruyorum makineye yıkıyorum koltukları falan bekletiyorum sadece güzel havada silebilmek için
osmanock Rayaas kapılar pencereler hep açık şuan yapsam bile yine kirlenecek diye yapmak istemiyorum açıkçası
Bebegim_28 osmanock osmanock @Sanyamm Rayaas Annebalisi Deterjanhanim Asel8 kızlar tüller için karbonat diyorlar deneyen var mı varsa nasıl kullanıyorsunuz
osmanock Asel8 tüllerimi ve güneşilikrerimi ramazan bayramından sonra yıkadım 1 ay evede yoktum ama, Bi yıkama lazım yine
Deterjanhanim osmanock bu sıralar bende başlayacağım. Kış gelmeden bı temizlik yapicam. Halılarımi yıkamaya verdim. Her gün bir odayı yapmayı düşünüyorum çocukla hepsi bı günde olmuyor malesef😀
Deterjanhanim osmanock koltukları sildik mesela eşimle ben Arap sabununa çok sıcak bakmıyorum ama bı deneyelim dedi valla pırıl pırıl yaptı tavsiye ederim👍
Bebegim_28 osmanock 2 ay sonra yarın evime dönüyorum cam perde ve tüm evi sil süpür toz al banyo vs yıka.. Mutfak Dolap iç dış silmiştim sadece dolap dışlarını silmem lazım.. 10 aylık olmak üzere bebemle gözümde büyüyor 🙄
osmanock Bebegim_28 günlük işlerim yapıyorum bayo, lavabo balkon ama diplerine başlamam lazım olmadı Eylül bitsin öyle artık maksat yaptığıma degsin sizede kolay gelsin çocukla zor Bi yeri yaparsın başka Bi yeri kirletiyor 🤷♀️🙃
Bebegim_28 osmanock 6 eylül de kısmetse okullar açılıyor cam perde işlerini halletmem lazım, okullar açıkken vakit bulamam maelsef🥴