Rayaas Bebegim_28 Korbonat kullanmadim hiç. Ama kosla cok güzel beyazlatiyor perdeleri deneyin bence😊
Asel8 Bebegim_28 hiç denemedim ben fairynin tabletini atıyorum yıkarken mis oluyor karbonatıda deniycem ama şimdi burdan fikir alayım
Birkucakmutluluk osmanock bozuyor mu perdeyi onu merak ediyorum. Bi perdem var kruvaze ama ipin içine geçiriyorum. İpin içine geçince ortası açılınca açılan kısımlar kırık kırık oluyor. Acaba yumuşatıcı kullansam yumuşarmı yoksa bozarmı iyice tereddütte kaldım
Deletedmom896 osmanock Eylül sonu idealdir ama ben sürekli bir oda dip bucak girerim o yüzden çok kirlenmez
Deletedmom896 osmanock Migros’lar da var ben pembesini kullanıyorum çamaşırlarıma da sıkarım nevresimler dahil 😁
nurelem osmanock bu temizliği haftada bir kez mutlaka yapıyorum, dip köşe her yeri temizliyorum o yüzden zamanlamam yoktur, bence temizlik bayramda ya da kıştan önce yapılmamalı ayda 1 kerede olsa dip köşe yapılmalı
Bebegim_28 osmanock ben güzel ve yüksek bir merdiven aldım çok rahat asabiliyorum.. Güneşliği boşluğum olursa ütülerim yoksa ütülemem