Furkansmomy Nette izlediklerimiz hep dogum anını gösteriyor.asıl zor olan sancı kısmı.bende üç saat sancı çektim.ilk bebeğim olmasına rağmen şanslıydım çok uzun sürmedi açılmam.Genel olarak sancımı evde çektim hastaneye gittiğimde 6 santimdi açılma.zaten 6 santimden sonra dayanamıyosun çok zorlanıyosun ölecekmişsin gibi hissediyosun.ama dogum anında büyük tuvaletin gelmiş gibi ıkındıgın için bagıramıyosun.bende hep dogum videolarını izlerken hiç bagırmıyolar demekki kolay diyodum.ama sadece o on dakkalık dogum anı kolay.sancı kısmı tarif edilemeyecek kadar zor.helede suni sancı verilen,saatlerce günlerce açılması olmayan kadınların Allah yardımcısı olsun