Çok şükür beş dk da doğuranlardanım 🙈 Ben sancılarımı bile yalancı sanıp anlamadım hastaneye gidip çatala çıktığımda açıklığa bakmak istediler ebe tam açıklıkla gelmişsin dedi arkasından Dr geldi ve kordonu kesti bundan ibaret bir doğumdu hastaneye yatışım yoktu kıyafetlerimiz bile arabadaydı okadar yani o yüzden on tane bile doğurabilirim gözünüzde büyütmeyin gibi şeyler demiyeceğim çünkü bu doğum kişiden kişiye değişen bir durum yine de benim gibi doğurabilmeleri dileklerimle 😍