Furkansmomy merhabalar, benim sancılarım perşembe gecesi ufaktan başladı hastaneyi gittik yalancı dogum sancısı denildi eve gittik, cuma gecesine kadar hafifti sabaha karşı sıklaştı benim amacım evde kalıp açılmanın ilerlemesi öyle hastaneye gitmekti cumartesi öglen 12 de hastanede idik 4 cm açılma suni sancı takıldı 5 saat suni sancı aldım, keseyi patlattı ilerlesin diye ancak ilerleme olmadı bebek kafasını kanala sokamadı ve mecburi sezeryan ile cumartesi akşam altıda dogum yaptım. Çok zordu sancı kısmı adet ağrısının kat kat üstü idi hatta sürekli ölüyorum ben diye bağırmışım. dokuz ay boyunca normal dogum için kitaplar okudum eğitimler aldım, bu kadar çabalayıp o kadar sancı çektikten sonra sezeryana dönmesi ikisininde acısını yaşamak beni çok üzdü ve bir süre bu psikolojiyi üzerimden atamadım. Hala düşündükçe üzülüyorum normal dogum yapamadığım için. Hatta doktor bana anlatıyor mecburuz artık almaya ben kabullenemiyorum dediki bu dogum haneye gelip yataktan hiç kalkmadan hareket etmeden doguranlar var, bu senin suçun değil vucut yapınla alakalı dedi.