Açılma olmadan suyum gelmeden bebek kanala inmeden 40+5 te suni sancıyla suyumu dr kendi patlatarak 13 saat snunda doğum yaptım. Herkes ıkınma önemli yazmış ama beni dr zorla doğurttuğu için ıkınma hissi yaşamadım 3 kişi karnıma bastıra bastıra doğurdum ölüyorum sandım inanaılmaz acı çektim ama bebegimi kucagıma yatırdıkları anda hepsi geçmişti. Sezaryen ya da normal doğum bence kisi de kendine göre zor. Canından can çıkıyor sonuçta