İki doğum yaptım. Kızımı 10 sene önce çok sancı çekerek 14 saat gibi epiduralli normal doğumla doğurdun. 2 saatte kendime geldim. Doğumu sancıları bebeğim dogdugu o an unuttum gitti. Oğlumu ise 8.5 ay önce mecburen sezeryanla doğurdum. Ameliyatta bir sorun yok , anlamıyor insan çünkü uyutuluyor. Ya sonrası yok böyle bir eziyet. Hâlâ izleri acısı ve bana 40 yaşından sonra bıraktığı balon gibi göbeği var 😭😬 normal doğum olsun çok isterdim