Furkansmomy Sancıları saatle bakışa bakışa geçirdim özelde yapma imkanım gitti birde 38’de birden riskli gebeliğe yonlendirdiler devlette hayatta yapmam diyordum mecburi olunca risk olayları vs .Sancılardan korkmuyordum ama balından bu yana ben normel istiyordum vs hep sancılar oldu baya geçti bi şekilde ama son 1 saatteki çocuğun sancısı beterdi ki Doğum olurdu plesanta yapışıkmıştı sezaryanda anladılar onuda birde çocuk düşmedi çünkü o kadar açıklığa rağmen tansiyon vs çabası zaten birton şey alttan bi ton kan geldi su evde 10 kg birden boşaldı susuz kaldı zaten yani çocuk içeride it ebeler bekletti direk srzaryanlıktı benim iş zaten de .Aman şükür geçti umrumda olmadı ceset gibiydim ilk bi hafta kan çok gitti 2 saat sürdü sezaryan felan sorunlardan işte ama psikolejik bi sorun yaşamadım şükür pozitif oldum hep 😇😇😇😇