Valla ben kahkaha atarak doğurdum. Hastaneye gittiğimde 9cm açıklık olduğunu söylediler. Zaten evden çıkışımla bebeğimi kucağıma alışım arasında iki saat vardı:) herkesin çektiği sancıyı çekmedim mi çektim, dikişim yok mu tabiki var. Demem o ki; doğuma kendini hazırlamak önemli olan. Her sancıda nefesime odaklandım bağırıp çağırmak yerine.. ne kadar anlatsam boş mükemmel bi deneyimdi benim için.