Kızlar ben sezeryan yaptım, çok şükür ne öncesinde ne ameliyat anında ne sonrasında bi zorluk yaşamadım 😇 dogum yapmamış gibi rahattım🙆🏻♀️
Yine olsa yine sezeryan yaparım diyorum ama normal dogumu da merak ediyorum yapsaydım acaba kolay gecer miydi diyorum ama yok korkunc geliyo o bana 😂😂
Tlc kanalında programlar var, izliyorum da pırt diye doğuruyorlar 😊 amelyathanede bile degiller odalarında yataklarında hatta oturarak... acı cekmiyolar gibi geliyo bana cunku bağırmıyorlar bile ıkınıyolar pırt diye çıkıyo bebek 😳 bu kadar kolay mı gerçekten?