Veramm panik yapmıyorum , acaba bu şekilde doğru bir beslenme mi sağlıyorum onu merak ediyorum yiyor diye iyilik edelim derken çocuğu iyice koftan şişirmek istemiyorum
azaltmak doğru fikir ama bazen mama kalıyor bazen boş çekiyor mama bitince
artık ek gıda daha ağırlıklı diyorlar ya bizde ikiside eşit oldu mama biraz daha fazla tabi