KuzeyiinAnnesii bu konudakı cahıllıgımı mazur gorun lütfen, diğer ay işe baslıcam, şimdilik meme ile duruyor. Ek gida aZ aliyor. Bakicimiz doymassa mama veririz dedi. Bebelac gold devam sutu diye isticem degil mi, birde elimde yeni doğduğuda kullandıgım biberon var. Alıştırma batdagı ıle versem olur mu, ya da yenı bıberon alsam ıyı mı olur.. 2 delıklı 3 delıklı falan oluyorlarmıs ( yanlıs duymus olabılırım 🙈)