Janss KuzeyiinAnnesii Aslında ben 1 denemek istiyorum çünkü içerik olarak en yüksek değer vitaminler onda 🙃 Zaten içiyor varsın onu içsin 😋
G_ADAN KuzeyiinAnnesii ama benim kızım 3 saatten önce acılmıyor mesela 😊 aşırı obur olmasına rağmen sizinki yemekten sonra mamayı fazka içiyor gibime geldi
KuzeyiinAnnesii G_ADAN yemeğide fazla yiyor mamayıda fazla içiyor doyması gerekir diye düşünüyorum bende ama olmuyor mutlaka istiyor 🤦🏻♀️
Balannesi KuzeyiinAnnesii Benim oğlumda hem emiyor hem mama içiyor hem ek gıda alıyor 🤣 Biberon bi alışkanlık oldu onun için emzik tutmadığı için memeyi ve biberonu emzik niyetine kullanıyor.
KuzeyiinAnnesii Balannesi anladığım kadarıyla normal bir durum sanırım bu beslenme konusunda yanlış mı yapıyorum diye düşünmüşdüm ama çoğu annenin yanıtıyla herhangi bir aksi durum yokmuş aman yesinler yeterki yememeleri içmemeleri daha zor oluyor