Mom9870
El kadar çocuğun mahremiyeti olmaz diye düşünmüyorum. Çok yanlış bu düşünce
Tabi ki olur
Ancak baba da, belli bir yasa kadar, sorumlu olmali 🤷♀️
Çok baskıcı, çok "ayip"larla büyüyen bir toplum olduğumuz için babadan sakınmak doğru geliyor olabilir. Ancak el kadar çocugun neden opulmesini, kucaktan kucağa gezmesin istemeyiz mesela? Zarar görmesin, mikrop kapmasın diye. Neden küçük çocuklarla yalnız bırakmayız? Zarar vermesinler diye. Her şey fayda zarar üzerine. Bebeğin cinsel organını görmesini neden babasindan sakınınız? Zarar gelir diye 🤷♀️bana asla doğru gelemez.
Bu arada çok kötü örnekler de gördüm. Babasının ciddi anlamda istismarına maruz kalan çocukla da tanıştım. Dediğim gibi zarar her yerden gelebilir. Temelde, örnekteki gibi sapik değilse, koruyup kollamasi gereken her ihtiyacını karşılaması gereken ebeveynlerdir. Sakinilacaksa anneanne vsden sakinilmali