Woody Eşimin gözünde kızımız sadece bir bebek. Kız veya erkek değil, BEBEK. Altını da değiştirir, yıkar da. Cinsiyeti yok onun için. Bakıma muhtaç bir yavru. Bir baba nasıl ayırt edebilir ki ha kız, ha erkek… Yaklaşımı nasıl farklı olabilir, altını değiştirmekten neden imtina eder? Bunun altında pis sebeplerden başka bir şey olamaz, aksini iddia edene de inanmam zaten.