Saafie Kizimmmmm3434 Benimkide hiç mutlu olmuyor hep bir memnuniyetsiz 😂😂😂 zar zor güldüğünü görüyoruz
Grlnl Kizimmmmm3434 ayy bende bu moddaydım. Çok şükür hala bir derdi olmadıkça ağlamaz maşallah.. bi akşam bebeğim çok uyudu diye ailedi bütün kadınları ayağa kaldırdın. Sen belanı arıyorsun diye telefonu kapattılar 😂😂
ikizerkekannesi Kizimmmmm3434 ikizlerimden biri öyleydi allahım hergören bu bebek çok mutlu derdi (diğeride tam tersi herşeye ağlardı) eski fotolarına bakıyorum cidden hep gülümsüyor şuan 22 aylık hep ağlıyor hatta artık ağlamaktan sesi gidiyor keyfini çıkar bu gülücüklerin💕
Kizimmmmm3434 ikizerkekannesi kurban olurum o kadar güzel ki gözümü kırpmadan izliyorum onu allah evlatlarınızı size bağışlasın 🙏🙏🥰
Kizimmmmm3434 ballikurabiyem12 oy masallah bebişe ❤️❤️ Keşke tüm bebişler böyle olsa anneler rahat olsa hayat bayram olsa ahahahahhahshs
ballikurabiyem12 Kizimmmmm3434 öyle valla tabi bununda tek zor tarafı totom yer görmüyor şeş kaza görse bile üstümde oturiyor ama olsun mutluyuz valla darısı başınıza 😁
OncedenGurme Kizimmmmm3434 benim kızım da ağlamazdı pek. 1 yaşında hâlâ öyle çok ağlamaz. Şikayet edicek bişey yok bence 😅
Biricik01 Kizimmmmm3434 benm kızımda öyleydi 1 yaşına kadar hiç ağladığını bilmem şimdi 2 yaşında kulağıma tıkaç alicam😂nerde akıllı uslu kızım diyorum şimdi. Keyfini sürün sizde
Caginyagiz İşte benim oğlum , bi doğduğunda ağladı , bide kaynanam soğuk suyu bacagına değdirmiş o zaman.
OncedenGurme Kizimmmmm3434 sabaha karşı gaz sancısı gelirdi. Onda bile ağlamazdı, ıkınırdı, sürekli hareket eder uykuya dalamazdı ama ağlamazdı 🙈