Kizimmmmm3434 Anneler 2 aylık kızım var çok nadir ağlar hatta ağlaması için elimden geleni yaparım 😂 hep Güler yüzlü hep agu agu açıksa bile ağlamaz elini emer o sesle uyanırım sizce normal mi ah aglasa bir dert ağlamasa bir dert
Girlpower Kizimmmmm3434 benim kızım da öyleydi ilk 4 ay günlerce haftalarca ağladığını duymazdım… 5. Ayı bekle 😂
ballikurabiyem12 Kizimmmmm3434 ne güzel işte büyüyünce böyle oluyorlar çok rahat oluyor valla benimkide öyleydi şimdi iyaninca 1 saat kendi yatağında oynuyor sonra sıkılıp bahirmaya başlıyor e gel al artık beni diye 😂 gün içinde de keyifli oluyorlar ağlama krizleri ne biliyim huysuzluklari olmuyor yani bişey diyimmi benim kızım dişleri çıkarken bile mizirdanmadi 6 tane birden patlattı azi dişler dahil çıkınca gördümde şaşırdım o kadar diyim inşallah sizinkide böyle olur
Kizimmmmm3434 ballikurabiyem12 oy masallah bebişe ❤️❤️ Keşke tüm bebişler böyle olsa anneler rahat olsa hayat bayram olsa ahahahahhahshs
demirboy Kizimmmmm3434 işte bebeği böyle olanlar ikinciyi de yapıyor 😃 Benim gibi zor bebek anneleri de ikinciye aslaaaaa diyor 😂 maşallah diyelim ne güzel. İlk 3-4 ay sadece ama sadece ağlayan bir bebekti hiç hatırlamak bile istemiyorum doğru düzgün videosu yok hiç o yüzden
Ece Kizimmmmm3434 ah 🤦♀️ ağlama sesinden saçlarımı yolduğum günler geldi aklıma 🤣 Rabbim ağlatmasın hep yüzü gülsün kuzunun 😍