OncedenGurme Kizimmmmm3434 sabaha karşı gaz sancısı gelirdi. Onda bile ağlamazdı, ıkınırdı, sürekli hareket eder uykuya dalamazdı ama ağlamazdı 🙈
mom726272 Kizimmmmm3434 NAZAR GELİYOR Bu akşam ağlar canım sen kaşındın olumlu şeyleri asla kimseyle paylaşmaaaa benim sütüm çok dedim akşamına mastit oldum 😂 maşallah 🧿 diyeyim
4yaprakliyonca Kizimmmmm3434 kız millet burda kafayı yiyo bebekleri hiç durmuyor diye sen bulmuşsun pamuk gibisini sende şikayet ediyorsun. Şükret haline otur aşağı 😂😂😂
ballikurabiyem12 Kizimmmmm3434 öyle valla tabi bununda tek zor tarafı totom yer görmüyor şeş kaza görse bile üstümde oturiyor ama olsun mutluyuz valla darısı başınıza 😁
Tosbik3056 Kizimmmmm3434 ayyy şaka mı yapıyorsun 12 ay bebeğimin ağlamasıyla pskolojm bozuldu otur şükür namazı kıl bence kaşınmışsın sen
ArassMom_ Kizimmmmm3434 Benim oğlumda ilk 1 ay öyleydi sadece acıklığında ağlardı hemşireler uslu bebek diyordu ilk doğduğu zaman. 2 ayından sonra bir başladı susturabilene ask olsun şimdi 8.5 aylık hem bağırıyor hem ağlıyor hemde saçımı başımı yoluyor 🙈😄
Ygmryldrm Kizimmmmm3434 benmkide 7 aylık yeni öğrendi ağlamayi oda kedi gibi sesi gör elinden bişey alınca agliyo ben hiç aglatmadim onu