Cnnt000 Ben yaptım tamamen bir şey hissetmiyor değilsin başka türlü doğum yapmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ama doğumum kolay oldu öle çekilmeyecek bir sancı yoktu 10 dk durdum doğumhane de hemen doğdu kızım 3 kilo bence yapın şimdi 6 aylık sonrası için yorumum 2 tane 1. Si epidurale bağlı olarak hamilelik şişliği yavaş atılıyor ben anca incelmeye başladım 2. Olarak da eğer çok iş yaparsan uzun süre ayakta kalıp yorulursan tam epidural in yapıldığı noktada sırt ile bel arasında iğnenin girdiği yerde bı ağrı oluyor çok değil ama ağrı yapıyor yani onu da sordum 1 yıl ağrı yapabilir dedi doktor doğumdan sonraki ilk aylarda daha çoktu yaklaşık 1 aydır hiç ağrı olmadi