Cnnt000 2 sindede prenses doğum yaptim mutluyum yine olsa yine yaparım bel ağrım 2. De daha uzun sürdü şu an oda yok çok kolay çok hızlı ve sağlıklı doğum oldu bende epidural hemen etki etti kontrollü olduğu için yırtık dikiş az oldu ilkinde kahve içmedim unuttum boynum kollarım başım ağrıdan öldüm kalp krizi geçiriyorum yada felç geçiriyorum sandım sonra Dr ilaç verdi kahve içtim 2 güne geçti keşke unutmasaydim ikincisinde hemen kahve içtim hiç bı ağrı yaşamadım ama epidural alerji yaptı kaşıntı yaptı iğne yaptilar hemen geçti ikisindede isteğim doğrultusunda sancı çektim dayanamadigim yerde yaptirdim ilkinde doğumum kendi başladı suyum geldi 2.de suniyle başlattık ilkinde fazla sancı çektim 8 saat kadar cektim anestezi Dr u geç geldi biraz ama iğne yapıldı hemen dogumhaneye gittik ikincide sabah 8 de suni verildi ebe su kesesini patlattı 12 de iğne yapıldı 12.15 de bebeğim kucagimdaydi o arada foto çekildim düşün ilkinde 6 cm açılmaya iğne yapıldı 2. De 4 cmle yapıldı ilkinde ertesi gün sabah eve çıktım ikincide doğum yaptım akşam eve gittim umarım yeterince açıklamalı olmuştur