Cnnt000 daha önce doğum yaptın mı bilmiyorum bakarsın sancini bile hissetmezsin ikinci doğumum çok güzeldi bilincliydim sakın müziğimi açtım ışıkları kapattik los ortamdi ve sadece eşim vardı yanımda o müziğin etkisiyle çok kolay karşıladım kasılmalari epidural almasam bile yapardım ama evde oğlum bekliyodu 2 yaşındaydı daha ilk defa ayrı kaldık bensiz uyuması istemedim 😅