Zeyzeyyyyy egeninumutdenizi evet özelde vurdurabilirmiyim sağlık ocağı annemlerdeyim misafir olarak vurdurmuyor yada devlet hastanelerinde oturdugum yerdede olmuyo bu iğne çoğunluk
Deletedmom4444 mom726272 Kordon baglatmada esinin imza atması gerekiyor.Cokta basit bi islem degil geri actirmak.
DefneNil_ Zeyzeyyyyy spiral taktır hem korunması yüksek hem unuttum derdi yok hap gibi hemde anlaşılmıyor canım 😊😊
mom726272 Zeyzeyyyyy biri ilgi, oyun istiyor. Diğer kucak, meme istiyor. Stres + zorlamaya bağlı sol kolun damarları büzüşmüş. 2 operasyon geçirdi hala elindeki uyuşma geçmiyor. Stent takılacak sanırım tam bilmiyorum adını öyle bir şeyler söyledi.
Zeyzeyyyyy mom726272 benim doğum sonrası küvez bebeği oldugu için memeye zorlamktan 1 bel fıtığı oldu bileklerimde zorlamadan karpal tünel sendromu oldu uyuşma falan yani bendede oldu zorlayınca yine olur zorlamıyorum ağrımıyor aynı durum bendede var çok zor bi durum zorlanırsa tedaviside yok
Deletedmom4444 mom726272 Ben 5 yil spiralle korundum kontrolere gidersen sıkıntı olmaz die biliyorum.Hakkinizda hayirlısi.Ben baglattim bu halde bile korkuyorum 😂
Deletedmom4444 BerfinAzad Amin amin.🤲Ben 3. dogumda baglatcaktim bebegim 31. haftada dogunca ne benim aklima geldi ne de doktor sordu.Nasipte varmiş demek ki.
Elfemir Zeyzeyyyyy ilk zamanlar bizde sıcaktık ikinciye şimdi oğluşumuz 22,5 aylık zor yetiyoruz ayaklanınca daha bi hareketli oluyorlar dışarı çıkınca sürekli koşturma hali şuan ikilizde düşünmüyoruz🤪
Zeyzeyyyyy Elfemir bizde koşturmaca bide kışın evde sürekli oyun ilgi zamanı çok zor aman düşünmeyinde 😂
Cihan Zeyzeyyyyy benim de bebeğim 18 aylıkken hamile kaldım o kadar zordu ki bebeğimle oyun bile oynayamadım hareket etsem tansiyonum tavan oluyordu tansiyonu geç göbekten eğilip doğrulamıyordum oğlum 2 buçuk yaşına yakınken doğurdum şimdi bebeğim 4 aylık ama gel bana sor o 4 ayı biri 2 yaş sendromunda diğeri 4 ay sendromunda saçımı yoluyorum artık eğer bakamayacaksan hiç yapma ben yardım ederim diyorlar iki hafta anca yardım ediyorlar
Zeyzeyyyyy Cihan asla yapamam biliyorum fözümün önünden geçiyor Allah yardımcın olsun vallahi çok üzüldüm neden yaptın eşinmi istedi heveslendirdi senide
BerfinAzad Irmakefe ne zaman istersen bağlıyorlat. Göbek deliğinden giriyorlarmış görümcem söylemişti
Cihan Zeyzeyyyyy ben istedim aslında eşim de çok istiyordu yardım ederim dedi aslında yardım ediyor hakkını yiyemem ama tüm gün çocuklar bende o çamaşır bulaşık yapıyor o kadar ama ben delirince kendisi ilgileniyor akşam büyük oğlumu o uyutuyor ama bana yetmiyor o yardımları söyleyince elimden bu kadarı geliyor tüm gün çalışıyorum zaten aşağı inince de bu kadar oluyor diyor bir şey de diyemiyorum haklı adam ama çok zorlanıyorum yurtdışındayım bir tane kapı çalan yok büyük oğluma tuvalet eğitimi vermeliyim ama küçük oğlum sürekli kucak istediği için büyük oğlumla ilgilenemiyorum