Yani peş peşe doğuran da var ama gerçekten zor. Bence ilk cocuk 5 yasından sonra yapılmalı ki kendi kendine yetebilsin.. hapla korunabilirsin spiralde kanama falan olabiliyo kayabiliyo. Eğer hapları her gün düzenli icer unutmazsan koruyor gayet iyi. Ya da saglık ocagında iğneler var aylık üç aylık falan vurulur bir sor