Zeyzeyyyyy dogru dusunuyorsunuz. Su erkeklerin 2. Cocuk tutturmasini cok bencilce buluyorum. Calisiyor musunuz bilmem ama calisiyorsaniz cok daha zor. Adam da calisiyorsa e bu cocuga kim bakacak sorunu..eger evdeyseniz zaten is bitmez. Aksam isten gelince bakar mi bakmaz mi baksa da bence yetmez. Sakin yapmayin. Bir cocuga en cok saglikli, huzurlu anne lazim