BerfinAzad Zeyzeyyyyy asla kolay değil. Allah bağışlasın 3 tanem var. Sol yanım sıyırdı, sağ yanıma ramak kaldı 🥴🥴
Zeyzeyyyyy BerfinAzad ben bilmezmiyö yiğenim var küçük kız kardeşlerm var çok kalabalığız mesela kalıyoruz evde onlarla hiç istekleri arzuları bitmiyor gerçekten bitmiyor
Zeyzeyyyyy Aslmra80 yani Allah veriyor hayırlısı böyle demekki o zaman hiç birşey diyemem ben elimden geleni yapıyım sonuna kadar
Aslmra80 Zeyzeyyyyy hepsi risk eşinin korunması lazım yada senin beraber olduktan sonra 72 lik mi ne hiç kullanmadım korunmalık haplar var ertesi günü diyorlar sanırım ondanda alabilirsin
Zeyzeyyyyy mom726272 çok güzel baktım ilgilendim ve hala ilgilenmem gerekiyor çok zor dönemlerden geçtik biraz dinlenmek istiyorum oğlumunda dinlenmesini istiyorum ben kaldıramam yani yoruldum manevi erken doğum yaptım sonra sıkıntılar bitmedi psikolejim düzeldi şükür şimdi
mom726272 BerfinAzad dünyanın bin bir türlü hali var yoksa bence de en garanti çözüm o hastalık olur bir şey olur kardeş yapmak zorunda kalırım diye bağlatamam Ben eşimle konuştum istemiyorum 2.’yi
Zeyzeyyyyy Ahu_01 bizim sağlık ocağında hiç denk gelmiyor kaç kere gittim kalmadı diyorlar şikayette bulunucam eğer bir daha yok derlerse
BerfinAzad mom726272 2.düşüneceğiniz zaman yeniden açıyorlar kordonları 😁 Allah bağışlasın bebeğinizi 🥰 bana 3 tane başımdan fazla en kısa zaman da rahmim toparlansın gidip kordonlarımı bağlatıyorum 👊🏽
1prens_annesi Zeyzeyyyyy deri altı implantlar oluyor onları arastirabilirsiniz cok belli olmuyor dışarıdan kolunuza falan yerlestirilebiliyor diye hatırlıyorum
mom54546 Zeyzeyyyyy kol altı implant seklinde takılan spirnal var onu tak gizlidende ertesi gun hapı kullan nerden bılecek
Yagmur46 Aslmra80 yok yaa maalesef. Onların verdiğini emziren anneler kullanamıyor. Ben de kullandım da oradan biliyorum
Aslmra80 Zeyzeyyyyy kalma ihtimalin oluyor dediğim gibi sprialle hamile kalan var yani garantiye almak istiyorsan diye söyledim. Aslında yavrun büyükmüş olana kadar 2 yaşını geçer
mom54546 Zeyzeyyyyy 😂😂aynen canim sen gizlice hallet benim esim 34 yasinda olmasina ragmen 2 yi asla istemiyir evde teksin bakamazsin yorulursun diye insan israr etmemeli bence
mom726272 Zeyzeyyyyy biri ilgi, oyun istiyor. Diğer kucak, meme istiyor. Stres + zorlamaya bağlı sol kolun damarları büzüşmüş. 2 operasyon geçirdi hala elindeki uyuşma geçmiyor. Stent takılacak sanırım tam bilmiyorum adını öyle bir şeyler söyledi.
Zeyzeyyyyy Aslmra80 ama ben iki çocukla zorlanırım doğru büyür ozamana zaten ama 4 5 yaş iyi ikinciyi düşünmek için ama ben ozamanda düşünmem büyüyünce rahatladım diyerek eşimde bu yüzden üst üste istiyor ağır gelir biraz annemden biliyorum kardeşlerimden kalabalık bir ailedeyim