Arkadaşlar eşim anlayış göstermiyor ısrarla ikinci çocuk diyor bendaha çocuk düşünmüyorum yalnız kalmasını istemiyor yanına arkadaş olur diyor iyi güzelde bebeğim daha küçük 18 aylık yardım etsede ne kadar edebilir eşim ondan gizli korunmak istiyorum doktora gidicem en güvenilir yolla sizce yanlışmı yapıyorum ben 2 çocuğa yetemiceğimi düşünüyorum 😔 benim gibi olan varmı ben hiç düşünmüyorum ikinciyi yani kafamda yok bir tane yeter düşüncesindeyim