Sema05 Ahsenzynp bı ara bnm bebeğim düzelir gibi oldu sonra geri başladı. Acaba seninkisi anne sütü tadı yüzünden mi mamayı yitiyor
Tuba3503 Sema05 bız gecen maflor dıye reflu ılacı kullanıyorduk kusmamıza baya ıyı glmıstı ama bu ay hıc fayda etmiyor bızde cok kusuyoruz malesef her yedıgını cıkarıyor
Tuba3503 Sema05 bızımkı mamayı ıcmıyor artık maleseff ya arı mama aldım sıvı bı sklde hazırlayıp onu verıyorm bıberonla onu sevdk ıcıyor sukur azda olsa
Tuba3503 Sema05 dıger mamalara gore daha severek ıcıyor ıyı oluyor en azndan dıgerlerı gıbı fzla sıvı da dgl cok guzl
NurayAslanoglu Sema05 canım hiç endişelenme benim kızım 10 aylık daha 150 yeni içiyor aynı zamanda diş dönemi başından bu süreçte mama içme isteği değişikliği çok normal bence sadece eksi mamana dön daha fazla sıvı kaybetmesin kilo vs benim kızımın çok iyi bir sorun oluşmuyor ek gıda döneminde toparlarsın çok normal endişelenme sevgiler 🥰
Sema05 NurayAslanoglu Çok teşekkür ederim cnm ya içimi rahatlattn kustugu için mi kilo kaybı var acaba. Reflü olabilir mis
NurayAslanoglu Sema05 zannetmem canım çok içemediğinden içtiği bile fazla geliyor o aylarda benim kızımda öyleydi hiç endişelenme reflü yatağını iyi yapmıssın yinede çünkü hala geceleri yan yatmasında fsyda var 👍
Mys01-01 Sema05 cc iyi canım benım kızda mama alıyor 3 saatte 120 bazen 100 doktor iyi dedi 4 saate verırsem 150 oda kendı karar verıyor
Candanotemm Sema05 yoğurt, patates, kabak,elma, armut, salatalık,muz tadimlarından sorun yaşamadık. artk sebze çorbası yapabilirim bundan sonra belki kilo almaya başlar
Sema05 Candanotemm inşallah kilo alır cnm bnmki de pirinç unu yapıyorum onu yiyor inşallah diğer tadmlri da yer
Sema05 NurayAslanoglu yine de randevu aldım gitcm baksınlar aklımda kalmasın ya kilo alımını etkilemesi çok üzdü beni