Sema05 Ravzaannesi01 aslında bnmki bir hfta çok güzel yediği halde düşmüş bende anlamadım herhalde kustugundan çok kusuyor
Sema05 alisileedis yok cnm suyu veriyorum mama özellikle tıkıyor mecburen veriyorum hele şu anki geçtiğim mama daha kivamli
alisileedis Sema05 O mamayı sevmediyse eğer sevdiği mamanın içine bebelac’ın thickener diye kıvamlaştırıcı bi maması var onu koyabilirsiniz biz ondan da kullandık baya işe yarıyomuş ama bizde yaramadı malesef isterseniz onu bi deneyin en azından sevdiği mamayı yemiş olur.
Sema05 Gizem9565 cnm ben az içmesini de geçtim bünyesi ne kdrsa o kdr içer hani ama kilo almamış boy artmaamis gelişmemiş öyle dedi hemsiremiz. İçtiğini de geri getiriyor
Guli007 Aynı dertten muzdaripim😭 şimdi çocukla savaştan çıkıp geldim😭gerçekten artık çok yoruyor 3aylik 120 yiyordu bazen 90 bazen hiç yemiyor😑2saatte bir az az veriyordum onuda yemiyor🙄ne yapayım artık bilmiyorum bizim mamamizin tadı biraz aci😑ondanmi yemiyor bilmiyorum artık çok yoruldum
Sema05 Gizem9565 yok cnm işte çiş sayısı az bı bez dört saat beş saat de olsa normal doluyor kaka günde bir. Çok kusuyor ya alerjisi var ya reflü şu hastaneye götrcm bklm
Candanotemm Sema05 2 aydır kilosu aynı 6.600 gr. ek guda takımlarına başladık artk ama tadımların şimdiden etkisi de olmaz
Sema05 Candanotemm Ne veriyor sun ek gıda olrk tadm. Pirinç unu yapıyorum akşamları onu yiyor bnmki her gün bı kez yediriyorum. Bir daha ki aya çorba sularına baslarm süt ürünleri vermek istemiyorum çok bide alerjisi varsa diye bı hastane araştırma yapar inşallah
Candanotemm Sema05 yoğurt, patates, kabak,elma, armut, salatalık,muz tadimlarından sorun yaşamadık. artk sebze çorbası yapabilirim bundan sonra belki kilo almaya başlar
Tuba3503 Sema05 bızdede aynı sorun var malesef bnm kızmda 4 aylık 150 cc mama ıcen cocuk 100 120 cc anca acıyor ayda 800 gram kılo alrdık bu ay 500 gram almısız boyumuzda 1 cm uzamıs
Sema05 Tuba3503 bızde 400 grm almışız boy da bir cm uzamış baş çevresi yarım önce buymuş bu ay. Kustugu için mi almıyor bilemiyorum çok yedgni çıkarıyor. Reflü maması aldm şu an onu da getiriyor geri
melekdag Sema05 bende 2 saat arayla veriyorum öyle içiyor hem de birazını sindirmiş oluyor ilk 90 ml mama verin , iki saat sonra tekrar verin . Bir anda içemiyor olabilir ve içtikçe gaz olduğu için yarısını içtikten sonra gazını çıkarttın ondan sonra içirin bence içer o şekilde .
Tuba3503 Sema05 bız gecen maflor dıye reflu ılacı kullanıyorduk kusmamıza baya ıyı glmıstı ama bu ay hıc fayda etmiyor bızde cok kusuyoruz malesef her yedıgını cıkarıyor
Ahsenzynp Sema05 benim bebeğim de 3aylık emzirıyorum ama 5fk ancak emıyor gunluk bir yada iki defada mama veriyorum ama bu aralar mamayı diliyle itiyor içersede 30ml ancak içiyor
Sema05 Ahsenzynp bı ara bnm bebeğim düzelir gibi oldu sonra geri başladı. Acaba seninkisi anne sütü tadı yüzünden mi mamayı yitiyor