Merhaba sevgili anneler. 4 aylık kızım doğduğu günden itibaren mama alıyor ilk zamanlar mamayı verirdim sıkıntı olmazdı. Ama iki aydan itibaren hem ayından az içiyor hemde çok kusuyor resmen boşaltarak ağız dolusu. Reflü olabilir diye şüphe ettik bugün anti reflü maması aldm ancak sonu hemen düzelir mi bilmem. Bebegi mamasını az içen var mı. Kilo kaybına da neden olmaya başladı. 3 buçuk saat de 125 çok çok nadir 150 ancak içiyoruz oda çok nadir