Buseeozd Tuos2306 can bebe çok kalın. Kirlenince iyice şişiyor. Sızdırma pek yapmıyor. Prima aktif bebek asırı sızdırıyo. Premium care fiyatları yüksek ben de sleepy denicem
Tuos2306 Buseeozd aynı durumdayım canım. Molfixe geri döndm ama ondanda memnun değilim sleepy pişik yapıyor arkadaşların söylediklerine göre bi kaç deneme yapıcam bakalım
Mervea Tuos2306 prima premium care kullanıyoruz oğlum için bi kaç marka bezi denedik can bebede ancak oğlumu oda pişik yaptı ama dokunuşu falan inceliği prima gibiydi
Tuos2306 Mervea kalın oldugunu söyleyen arkadaşlarda var. En iyisi az sayılı bi paket alıp deneyip görmek sanırım :/
Ayseciginannesi Tuos2306 canbebeyi ben kullandim hic guzel degil , cisi emio ama benegin poposu islak kalio , bebegin altini acinca ben rahatliyodum resmen bezi cikardigim icin. 130 tane vardi bende alt komsum yeni dogum yapti diye hepsini ona verdim
Tuos2306 Ayseciginannesi evet işte benmde söz ettiğim o molfixte. Oglumun poposu ıslak kalıyor ve bezde aşırı şişiyo. Premiumdan çok memnundum ama fiyatları anlamsız pahalı. Başka seçenekler denicem bakalm saol canım
Cagatayinannesi Tuos2306 canbebe çok sert bi paket denemelik almıştım sleepy bi paket aldım onuda beğenmedim molfix çok şişiyor hepsinden denedim ama prima premium care dışında hiçbirini kullanmaya içim sinmedi evy baby prima ya çok yakın diyorlar deneyenler çok memnun kalmış bi paket de ondan deniycem 😂 genel itibaryla premium care en iyisi 6 aydır ocagima incir diksede😂
Tuos2306 Cagatayinannesi evet bende bitek ondan memnundum. Bizimde ocagımıza doğru üflüyor söndürmeden alternatif bulalım dedik 🤣 ama bi paket külot bez almıştm zor gnler için saklıyorum hala 🤣
Buse_ Tuos2306 canbebeyi 1paket denedim yan bantları esnek değil bez dolma çizgiside yok ama pişik yapmadı sık değişmesi gerekiyor primaya göre hemen doluyor tabi benim denediğimde kızım 3 aylık felandı
Sabriyeilke Tuos2306 mines kullaniyorum ben 1.bucuk aydir hic bisikinti olmadi fiyatida uygun suan 4 numara kullaniyoruz 44 adeti 25 lira
Mineoksuzz Tuos2306 ben yeni çıkan can bebeyi denemiştim içinde küçük küçük bişeyler vardı boncuk gibi sleppy de pişik yapmıştı şimdi Sleepy natural kullanıyorum çok memnunum 👍
Elifberra Tuos2306 evet bez fiyatları tavan. Ben kaliteli denen her markayı denedim uzun süre bebekte kalınca sızdırıyor sıvıyı emmiyor hemde pişik yapıyor... İstemeye istemeye primaya döndüm.. Bez değiştirme sıklığı azaldığı için tasarruf oluyor aslında..
Tuos2306 Elifberra evet daha dün akşam eşime bunu söyledim. Molfixe geçtk ama koca paket bitmek üzere çok sık değiştirmek zorunda kalıyorum prima öyle değildi aslnda aynı hesaba geliyor dedim. Zaten pek isteklide değilim değiştirmeye ama denemektede fayda var bakalm bulamazsam mecbur bende dönücem
Egeninannesi28 Tuos2306 ben suan molfix kullaniyorum hamilelikte stok yaptigimiz icin hazira kondum elimizdekiler bitince a101 markasi Soffio deneyecem arkadasim soffio kullaninca oglundaki inatci pisik gecti memnun kaldi sizde 1 paket alip deneyebilirsiniz inşallah iyi gelir
hlyeylul Tuos2306 gündüzleri minies geceleri prima takıyorum memnunun sızdırma taşma yok fakat her bebek bez değişiminde pişik olabiliyor o dönemde pişik kremini devamlı sürün ve çoğalırsa doktor önerisiyle travazol kullanabilirsiniz
Tuos2306 hlyeylul evet sık bez değişiminin iyi olmayabilceğini duymştm bende ama bu meret herkrstede aynı etkiyi göstermiyorki 😂 mecbur denemek zorunda kalıyoruz. İnşallah birinden memnun kalırım. Yoksa tekrar primaya döneceğim
deleted2310 Tuos2306 Can bebeden memnun birçok kişi onu dene istersen ama o daha kalın diye biliyorum
Tuos2306 Dorukerdininannesi hadi ya canbebedemi öyle. Prima aktf bebeden o yzden premium care ye geçmiştim ama oda fiyatı uçuk. Molfixte sızdırıyor ben anlamadım bu işten bişey ya 🤔😩
Dorukerdininannesi Tuos2306 ben molfix ten çok memnunum ama. Sızdırma yaşamıyorum yani. Ancak bez küçük geldiğinde oluyordu o. Şimdi bebeğim 7,5 kilo ve ben 4 no kullanıyorm 7-14 kilo arası olanı yani. Hiç sıkıntım yok