Ben sleepy kullanıyorum bir çok bezi de kullandım ama sleepy den de memnun kalmadım.Sızdırma Yapıyor bizde.Ki ben bezi 1 saat de bir 2 saat de bir muhakkak değiştiriyorum ona rağmen çişler beline önüne çıkıyor oğlumun.Ben de hala uygun bezi bulamadım.Minies kullandık uzun süre o da kakayı dışarı çıkarıyor ve çok naylonumsu böyle olunca da koku yapıyor.Can bebe molfix.. prima da da poposu kızarmıştı oğluşumun ne yapacağımı bilemedim