Sedaahmet Tuos2306 ben şuan hem sleppy hemde a101 in sofia bezini kullaniyorum. Ikisinden de cok memnunum. Oglum 1 ay 4 günlük. Sofia nın emiciliğide cok güzel.
Tuos2306 Sedaahmet sleepyden memnun kalmamıştm yani pişik yapmıştı. Diğerine bakarım bi canım daol :)
deleted2310 Tuos2306 Prima kullandım ilk 4 ay sleepy denedim berbat molfix çok iyi 👍🏻 Hem külot bezi hem normali içeriğidr temiz 👍🏻
Tuos2306 deleted2310 evet molfix kullnıyorum şuan ama nedense memnun kalamdım çocugu rahatsız ediyor çok çabuk şişiyor ve bezi ne zaman açsam ıslaklık hissediyorum. Ama içerinin temiz oldugunu bende duydum o yzden primadan snra tekrar bunu denemek istedim ama alternatif arıyorum canım saplasın :)
Buketasell Canim ben dogundugundan beri bimde jenny we willy var 25 tl fiyatida uygub ici kremli ve pisik yapmadi hic onu bi kullan derim memnun kalirsin
Tuos2306 Buketasell bakayım canım onada. A101 bim bezlerini hiç düşünmemiştim çevremde kullananda olmadıgı için bi bakarm onlrada :)
Sevgi1 Musmus aynn bende sevdim onu bugün aldı hatta babası ikinci paketi ıslak mendili de güzel kutuda olan
deleted2310 Tuos2306 Can bebeden memnun birçok kişi onu dene istersen ama o daha kalın diye biliyorum
Buseeozd Tuos2306 can bebe çok kalın. Kirlenince iyice şişiyor. Sızdırma pek yapmıyor. Prima aktif bebek asırı sızdırıyo. Premium care fiyatları yüksek ben de sleepy denicem
Dorukerdininannesi Ben canbebe den hiç memnun kalmadım. Berbat hatta. Sürekli leke çıkarıcılara mahkum kaldım. Hergün kıyafet değiştirdik. Hep kaka taştı. Dışarı çok sızdırıyor. Özellikle sırta. Molfix kullanıyorm ben. Çıkt memnunum. Bebeğim 4,5 aylık
Tuos2306 Dorukerdininannesi hadi ya canbebedemi öyle. Prima aktf bebeden o yzden premium care ye geçmiştim ama oda fiyatı uçuk. Molfixte sızdırıyor ben anlamadım bu işten bişey ya 🤔😩
Purple Tuos2306 bnmde 2 aylik bebegm prima iyi bnce bnde pahali dye molfix aliyorm heo arkadan kaka cikiyo hic uyi degl bnde bska marka alacagm..youtubede bi videoda kutuluk emme karsikastrmislar 1 prima 2 sleppy 5.molfixdi
Tuos2306 Purple sleepy pişik yapıyo bize ama binarkadaş naturali dene demişti bide ona bakarım ozaman :/
BusraClskan Tuos2306 merhaba , canbebe bana hediye gelmişti ben bi ara 2 numarasını kullandım güzel bi bezdi ama primayla kıyaslanamaz tabi taşırma pişik vs yapmadı tabi her bebeğin cildi farklı oluyo biz molfix den de memnun kaldık goon marka dan da sleppyden de fakan goon ve slepy çok taşırdı bizde primanında yeşil olanı taşırdı . Premium care den memnun kaldık onda da. Deneye deneye öğreniyor insan 😊
Tuos2306 BusraClskan evet bende prima yeşil paket taşırıyor diye premiuma geçmiştik ama onundanfiyatlar uçtu. Masraf zaten çok :) alternatif arıyorum canım işte napalım :))