tuba27 Buranın da etkisi çok bence, nerdeyse her gün otizm postu açılıyor. Ben mesela buraya üye olmasam, bu konu bu kadar karşıma çıkıp durmasa, otizm olsa bile anlamam muhtemelen. Bi de yukarda demişsiniz ya niye güleç değil niye göz teması kurmuyor diye , demek ki onun karakteri böyle yani. Belki sert mizaçlı olacak. Lütfen bu düşüncelere girip de kendinizi de bebeğinizi de olumsuz etkilemeyin. 🌸