Kaan01 merhaba size bişey sormak istiyorum, kızıma TV telefon vs gibi şeyleri hiç izletmedik çok şükür şuan Bir yaşında ama görüntülü konuşuyoruz ailelerle ayrı ilçedeyiz çünkü o sorun olur mu? Birde kızımı videoya çekiyorum mesela oyun oynarken falan kendini izlettiriyorum çok hoşuna gidiyo bu da sorun olur mu?