Merve-2 tuba27 12 ay 2 günlük oğlum da bunları yapıyor ve bence gayet normal. Aklınızdan otizmi çıkarıp gözlemlerseniz gayet normal olduğunu göreceksiniz bence.
Merve-2 tuba27 hayır bakmıyor. Hatta oto koltuğunda arabalara baksın diye işaret ediyorum parmagima bakıyor. Güzel anne sakin olmalısınız gayet normal bebisiniz.
Elfydr tuba27 uzmanlara da güvenmeyeceksek neden varlar Allah aşkına. Benim kızım 1 yaşını doldurdu . Söylediklerinizi yapiyor. Daha ne yapsınlar. Kendinizi boşuna üzmeyin. Bizim ki de çoğu zaman bakmıyor. İnat yapiyor resmen .
tuba27 Elfydr ya işte şeyi de çok okuyoruz ya uzmanlar başta yok dedi sonra çıktı falan acaba diyorum uzman çok bi bakmadı mı
tuba27 Anneyimbennn ay Allah siz gibilerden razı olsun kafayı yemek üzereyim belki de mizacı biraz böyledir dimi
Anneyimbennn tuba27 cidden kötüyü düşünüp çagırma doktorumuz çok güzel bişey dedi artık siz çocuga uyacaksınız uykusu geldi uyut gezmek istedi gezdir onun keyfine göre ayarlıycaksınız kendinizi dedi cidden öyle canım boşuna kendine sıkıntı stres yapma bak çocugun hissediyor bunları sen öğret ya İnternet de 3 aylık bebegin anne dediğini gördüm eşime öğretcem bende dedi yok dedi oğlum baba der ilk dedi inan 3 aylıkken ınne dedi 4 ayında anne dedi eşim bile şaşırdı ve net dedi stres yapma sadece gözetle ne istiyorsa öyle davran kitap oku sürekli yeni kelimeler öğrenir ve çocuklar 2 yaşa kadar ne öğrenirse unutmazmış haberin olsun cnm bana gülüyorlar bebek daha kitapda ne anlar die ama resimlerine bakıp agzında bişeyler geveliyo bişeyler anlatmak istiyo bu bile çok güzel bişey aslında öyle yani nasıl daha güzel yetiştiririm diye araştır düşün hastalık düşünme iyi düşün iyi olsun
-erCansu- tuba27 bence fazla inceliyorsunuz egerki sürekli eline telefon veriyorsanız uyaran eksikliği oluyor ama anlattıklarının gayet normal
tuba27 CaglaCeylin böyle yazılanları okuyunca içim bi rahatladı haklısınız galiba ben sürekli o kafayla gözlemlediğim için her hareketi bana oymuş gibi gelmeye başladı
tuba27 Merve-2 benimkide aynısını yapıyor bişey gösterdiğimde parmağıma bakıyor ,çok çok teşekkür ederim ☺️🙏🏻🌸
Alinduru tuba27 bildiğim kadarıyla şuan zaten çok erken ve ben bir sorun göremedim daha küçük. En erken 18.ayda bakılıyor diye biliyorum.
tuba27 Alinduru 11 aylık arkadaşımın çocukları parmakla işaret ediyor diyorlar zaten ordan biraz huzursuzlandım bi ay büyük onlardan ama onlar parmakla işaret ediyor benimki etmiyor
Ipegim tuba27 canım buradan kimse otizmli ya da otizmsiz diyemez sizin gün içindeki durumunuzu da bilemeyiz buradan ama size tavsiyem her şeyi ama her şeyi konuşun anlatın ona bak birazdan baba gelecek zil çalacak kapıyı sen aç zil çalar hadi baba geldi kapıyı açalım aç kapıyı açar gibi gibi…. havluyu koy yatağının üstüne bak şimdi banyo yapıcaz odaya girelim aaa havluyu bana verir misin? Her şeyi ama her şeyi anlattım açıkladım kızıma size de tavsiye ederim
Haticekkbkr tuba27 yani otizmi andıracak tek hareket bile soylemediniz, nasıl şüphe duydunuz anlamadım açıkçası. Bence de psikolojiniz bozulmuş, inşallah bebeği çok darlamazsiniz. Yoksa inadına biseyleri yapmaz iyice tedirgin olursunuz.
tuba27 Haticekkbkr ya işte işaret parmağı kullanmayışı,çok güleç olmayışı,göz teması benle az başkalarıyla uzun kurması adına bazen bakmaması falan
Egegun tuba27 yazdıklarınızda hiçbir sorun yok siz evham yapmışsınız oğlum 17 hala hala burnun nerde ağzın nerde öğretemedim çünkü istemiyor canı ne zaman neyi öğrenmek istiyorsa o zaman yapıyor çoğu zaman komutlarımı dikkate almıyor çünkü o sıra ilgisi baska birşeyde oluyor bebeğiniz gayet normal sevgiler 🥰