Ya arkadaşlar Allah aşkına yardımcı olun bebeğim 11 ay 5 günlükken ismine o sıra çok bakmadığı için uzmana götürdük doktor otizm değil dedi ama benim şüphelerim bitmiyor.sizlere kısaca anlatayım bebeğim yarın tam 12 aylık olacak..ce-eee oyununu çok seviyor,gözlerimize çok uzun olmasada bakıyor,ismine bazen bakıyor bişeyle oynamaya dalmışsa bakmıyor..al komutunu güzel yapıyor ver komutunu bazen yapıyor bazen yapmıyor..bişey yerken işaret parmağıyla o şeye dokunuyor ama herhangi bir objeyi işaret parmağıyla göstermiyor,hangi odaya gidersem arkamdan geliyor,odadan çıktığımda ağlıyor,gel deyince kollarını açıp uzatıyor bu kadar..Allah aşkına tecrübeli olanlar cevaplasın kafayı yemek üzereyim,uzman yanılmış olabilir mi?uzun yazdım kusura bakmayın