Bende pcos liyim kızken doktora gittiğimde senin asla çocuğun olmaz olur sa da düşer dedi hemde özel hastane dedi bunu devlet hastanesine gittim 1 sene doğum kontrol hapı kullandım evlendiğim 2.ayında bıraktım bidahaki ay hamile kaldım şimdi 19 aylık kızım var elhamdülillah rabbim ne derse o :)