birprensannesi0208 neden olmasın, elbette olur… Bende de polikistik over var. Bekardım öğrendiğimde, uzun yıllar ilaç kullanarak regl oldum. Evlendikten sonra da ilaca devam ettim hatta.
Doktorumun tavsiyesiyle yeme düzenimi değiştirip kilo vermiştim. Bu şekilde tekrarlamasını en azından minimuma indirebilmeyi hedeflemiştik. Bana tüp bebek tedavisi ile çocuk sahibi olabileceğimi söylemişti. Ben tamamen buna hazırlıklıydım ama ilacı bıraktığım bir dönem hamile kaldığımı öğrendim. Üstelik öğrendiğimde kızım 4,5 aylık olmuştu bile. Ben kistler tekrarladı, çoğaldı diye doktora gidip hamile olduğumu ve hatta kızım olacağını öğrenerek çıkmıştım doktorun yanından.
Yani uzun lafın kısası, umut tükenmez. Bu hamile kalınmasına tamamen engel bir durum olarak sayılmıyor.🙏😊