birprensannesi0208 amansız hastalık gibi bahsetmişsiniz, korkmayın o kadar ah vah edilecek bir şey değil 😊 çok sık görülen bir şey bu artık. Evlenene kadar farketmedim bende. Bekarken her ay adet olurdum 28 günde bir olmazdım ama 30-35 günde bir olurdum adet oluyorum diye de doktora gitmeyi falan hiç düşünmedim. Evlendikten sonra 9 ay kadar doğum kontrol hapı kullandım ve bıraktığımda adet olamama sonucu hastaneye gittim. O zaman öğrendim. Doktor korkuttu açıkçası. Çocuğun olmaz değil ama zorlaştırıyor dedi. Kendimi kısır gibi hissetmiştim. İnsülin direncim olduğu için (insülin pcos u çok etkiliyor) glifor kullanmaya başladım doktor kontrolünde. Kullandığım ilk ay hamile kaldım. Kadın doğum doktoru gliforla hamile kalmışsın demişti. Şuanda da her ay 35 günde bir de olsa adet oluyorum. Hiç adet olamayanlar da var düzenli adet olanlar da. Korkmayın kısacası endişe edecek bir durum yok. Yorumlarda da söylendiği gibi bu sonradan ortaya çıkan bir şey değil. Pcos görünümü sizde yoğun olmadığı için aynı bendeki gibi geç farketmişsiniz. İlk çocuğunuz tedavisiz kolayca olduğuna göre ikincisi de olacaktır endişelenmeyin.